Zespół Specjalistów

Monika Zielińska
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Pedagog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem, pedagogiem oraz trenerem umiejętności społecznych, a także certyfikowanym psychoterapeutą (Certyfikat Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej nr 1511), specjalizującym się w psychoterapii
osób dorosłych i młodzieży.
Doświadczenie kliniczne zdobywałam w trakcie staży zawodowych realizowanych na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, jak również
w trakcie pracy na stanowisku psychologa
i psychoterapeuty w Poradni Zdrowia Psychicznego w Myślenicach oraz w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej AdRem w Krakowie, gdzie zajmowałam się przeprowadzaniem indywidualnych konsultacji psychologicznych i psychoterapią osób dorosłych. Dodatkowo, uczestniczyłam w licznych programach stażowych, współpracując z różnymi placówkami, świadczącymi usługi z zakresu ochrony zdrowia psychicznego, w tym między innymi
z Domem Pomocy Społecznej w Staniątkach, Małopolską Fundacją Pomocy Ludziom Dotkniętym Chorobą Alzheimera w Krakowie, Uniwersytetem Trzeciego Wieku Centrum Pedagogiki i Psychologii Politechniki Krakowskiej, Krakowskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Oddziałem Klinicznym Kliniki Psychiatrii Dorosłych w Krakowie. Regularnie podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc
w konferencjach naukowych oraz szkoleniach
z zakresu psychologii i psychoterapii. W swojej pracy, poddawanej regularnej superwizji, wykorzystuję elementy terapii poznawczo-behawioralnej III fali, szczególnie terapii akceptacji
i zaangażowania oraz terapii schematów, zawsze dostosowując formę terapii do indywidualnych potrzeb Pacjenta. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Oprócz prowadzenia terapii indywidualnych osób dorosłych i młodzieży, jestem również diagnostą. Posiadam kwalifikacje z zakresu diagnozy i terapii przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów (diagnozowanie dysleksji rozwojowej i dyskalkulii), diagnozy sprawności intelektualnej
z wykorzystaniem Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących z wykorzystaniem baterii Conners 3. Jestem również członkiem wielospecjalistycznego Zespołu Diagnostycznego, ukierunkowanego na diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Jako trener umiejętności społecznych prowadzę grupowe warsztaty terapeutyczne dla dzieci i młodzieży szkolnej, ukierunkowane na wspieranie kompetencji społeczno – emocjonalnych oraz treningi kompetencji komunikacyjnych dla osób dorosłych w spektrum autyzmu.
W pracy terapeutycznej niezwykle ważny jest dla mnie kontekst relacji, która w trakcie procesu terapeutycznego dynamicznie rozwija się między terapeutą i Pacjentem. Koncentruję się na tworzeniu bezpiecznej przestrzeni, która wzmacnia gotowość do nazywania i przeżywania swoich trudności, obaw
i emocji oraz przyjmowania ich takimi, jakie są.
Czas wolny spędzam aktywnie – podróżuję, czytam książki, praktykuję jogę.
%20(2).jpg)
Anna Golonka
-
Psycholog
-
Seksuolog kliniczny
-
Psychoterapeuta w trakcie szkolenia
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem oraz seksuologiem klinicznym pracującym z dziećmi i młodzieżą, a także trenerem umiejętności społecznych. Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością kliniczną, studia z zakresu seksuologii klinicznej, a także Studium terapii dzieci i młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Zrealizowałam 2,5 letnie studia podyplomowe z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk na Oddziale Psychiatrii Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im św. Ludwika w Krakowie, w krakowskich placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz przedszkolu specjalnym. Pracowałam również
w przedszkolach, gdzie prowadziłam zajęcia rewalidacyjne oraz terapeutyczne dla dzieci oraz konsultacje psychologiczno-seksuologiczne dla rodziców oraz wychowawców. Przez ostatnie lata prowadziłam treningi umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz warsztaty dla rodziców. Pracowałam jako psycholog dziecięcy oraz seksuolog w następujących placówkach: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej Adrem (Kraków), Niebieskie Strefy Zdrowia (Kraków) oraz Centrum Psychoterapii i Seksuologii Empatia (Kraków).
Oprócz prowadzenia terapii indywidualnych
i grupowych dzieci i młodzieży jestem również diagnostą, posiadającym uprawnienia do wykonywania testu Stanford-Binet 5 oraz protokołu obserwacyjnego ADOS 2, który jest uznawany za złoty standard w diagnozowaniu zaburzeń ze spektrum autyzmu. Swoją pracę poddaję regularnej Superwizji. Regularnie podnoszę swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach
i konferencjach z zakresu pomocy i diagnozy.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, zarówno w kontekście diagnozy, ale przede wszystkim prowadzeniu procesu terapeutycznego ukierunkowanego na pracę dziećmi i młodzieżą neuroatypową (spektrum autyzmu, ADHD),
z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju, wzmacnianiem kompetencji społecznych, emocjonalnych oraz komunikacyjnych. W swojej pracy bazuję na założeniach teoretycznych oraz praktycznych nurtu poznawczo-behawioralnego, którego niezwykłą efektywność dostrzegam
w zmieniającym się sposobie funkcjonowania moich pacjentów. Zarówno dziecko, jak
i nastolatek jest nieodzowną częścią systemu rodzinnego, w którym funkcjonuje – dlatego współpraca z rodzicami jest dla mnie niezwykle ważna. Najistotniejszym dla mnie elementem terapii psychologicznej dzieci i młodzieży jest przede wszystkim praca na relacji, a także praca na zasobach dziecka/nastolatka, których uświadomienie jest niezwykle pomocne w pracy nad obserwowanymi trudnościami. W swojej pracy kieruję się empatią, pełnym zrozumieniem
i akceptacją w stosunku do młodego człowieka – moim celem jest zapewnienie mu bezpiecznej przestrzeni, gdzie z zaufaniem będzie mógł skonfrontować się w trudnymi dla siebie wątkami. Moim celem jest wyposażenie dziecka/nastolatka w skuteczne narzędzia, dzięki którym będzie mógł w bardziej adaptacyjny i korzystny dla siebie sposób radzić sobie z trudnymi emocjami
i sytuacjami, będzie potrafił przeformułowywać dezadaptacyjne przekonania na temat siebie, świata i ludzi.

Sara Bulanda
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Seksuolog kliniczny
Jestem psychologiem i seksuologiem klinicznym
w trakcie kursu psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Ukończyłam Uniwersytet Pedagogiczny
w Krakowie na specjalizacji psychologia kliniczna uzyskując tytuł magistra oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku seksuologia kliniczna. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Krakowie oraz
w Centrum Psychoterapii NZOZ w Myślenicach, Centrum Terapii i Rozwoju MyTherapy
w Krakowie. Swoją edukację kontynuuję na bieżąco poszerzając kompetencje oraz
zakres własnej wiedzy i umiejętności. Aktywnie uczestniczę w kursach doszkalających, swoją pracę poddaję superwizji. Oferuję pomoc zarówno parom jak i osobom indywidualnym.
W swojej pracy staram się łączyć empatię
i swobodę ze zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Zależy mi na poprawie jakości życia pacjentów borykających się z codziennymi trudnościami
w tym z lękiem, niskim poczuciem własnej wartości, stresem i problemami z motywacją, jak również problemami w sferze seksualnej.
.jpeg)
Michalina Szatkowska
-
Psycholog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem oraz trenerem umiejętności społecznych. Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim, realizując ścieżkę specjalizacyjną Zaburzenia zachowania oraz pomoc psychologiczna, a także Studium Pedagogiczne UJ. Obecnie kontynuuję kształcenie na studiach podyplomowych z zakresu Psychoonkologii na Uniwersytecie SWPS, a w najbliższym czasie rozpoczynam czteroletni kurs psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT).
Praktyki zawodowe odbywałam w placówkach medycznych i oświatowych. W Zespole Pediatrycznym Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc uczestniczyłam w konsultacjach psychologicznych dla pacjentów i ich rodziców oraz zapoznawałam się z wybranymi narzędziami diagnostycznymi.
W Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci
i Młodzieży brałam udział w procesie diagnozy
i terapii – głównie dzieci i nastolatków w spektrum autyzmu, z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju oraz trudnościami emocjonalno-społecznymi. W Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie prowadziłam zajęcia psychoedukacyjne dla pacjentów bariatrycznych, udzielając im wsparcia psychologicznego na różnych etapach choroby. Praktyki odbywałam również w szkole podstawowej oraz średniej, gdzie angażowałam się w działania interwencyjne, terapeutyczne i psychoedukacyjne skierowane do uczniów i rodziców. Działałam również jako wolontariuszka w Fundacji Uniwersytet Dzieci.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywałam jako psycholog szkolny w szkole podstawowej, gdzie prowadziłam indywidualne oraz grupowe zajęcia specjalistyczne z uczniami, cykle zajęć rozwijających kompetencje emocjonalno-społeczne oraz konsultacje psychologiczne dla rodziców
i nauczycieli. Odpowiadałam także za pomoc psychologiczno-pedagogiczną dla uczniów
o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Nieustannie podnoszę swoje kompetencje i dbam
o rozwój zawodowy, by móc jeszcze lepiej wspierać osoby, z którymi pracuję. W pracy ważne jest dla mnie tworzenie relacji opartej na zaufaniu, zrozumieniu i akceptacji. Uważnie wsłuchuję się
w potrzeby pacjentów i staram się dobierać metody pracy w taki sposób, aby wspierały ich indywidualny rozwój, wzmacniały poczucie sprawczości oraz dawały narzędzia do budowania skutecznych strategii radzenia sobie z trudnościami.

Monika Knichalla-Basaj
-
Psycholog
-
Pedagog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem pracującym z dziećmi
i młodzieżą oraz trenerem umiejętności społecznych.
Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością kliniczno-sądową a dodatkowo zdobyłam licencjat
z germanistyki. Już szkoła średnia ukierunkowała mnie na to co robię obecnie, ponieważ ukończyłam liceum o profilu pedagoga socjalnego (sozialpädagogik) w Niemczech. Tam byłam również wolontariuszem, gdzie wspierałam rozwój języka polskiego u dzieci rodzin polskojęzycznych.
Ze względu na osobiste doświadczenia temat dwujęzyczności oraz rozwoju psychicznego młodego człowieka jest mi bardzo bliski. Swoje kompetencje zawodowe zdobywałam przede wszystkim pracując w placówkach oświatowych z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym i gimnazjalnym. Przez dzieci nazywana jestem „Panią od emocji”. Prowadzę zajęcia terapeutyczne, profilaktyczne, jak
i wspierające dla dzieci i młodzieży, warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, indywidualne konsultacje z rodzicami. Chętnie podejmuję działania dotyczące zdrowia psychicznego, czy wprowadzenia
i zaadaptowania się dzieci w nowej, szkolnej rzeczywistości. Regularnie podnoszę swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i kursach z zakresu pomocy psychologicznej.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na zbudowaniu pozytywnej relacji z młodym człowiekiem opartej na zaufaniu, akceptacji
i zrozumieniu. Bardzo ważne jest dla mnie stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której zarówno dziecko, jak i nastolatek poczuje się komfortowo i będzie mogło się zmierzyć ze swoimi trudnościami. Pracuję z dziećmi i młodzieżą neuroatypową (spektrum autyzmu, ADHD),
z zaburzeniami lękowymi, nastroju, przejawiających trudności w sferze emocjonalno-społecznej oraz komunikacyjnej.
Bardzo ważna jest dla mnie współpraca z rodzicami.

Paulina Lesiewicz
-
Psycholog
-
Trener Umiejętności Społecznych
-
Terapeuta zajęciowy
Studia psychologiczne na specjalności klinicznej ukończyłam na Uniwersytecie Ignatianum
w Krakowie. Równolegle zrealizowałam dwuletnią szkołę medyczną na kierunku: terapeuta zajęciowy,
a także szkolenia uprawniające do prowadzenia treningów umiejętności społecznych oraz terapii ręki. Ukończyłam także przygotowanie pedagogiczne. Obecnie realizuję czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w jednej z akredytowanych krakowskich szkół. Od dwóch lat pracuję indywidualnie z dziećmi z niepełnosprawnościami. Prowadzę zajęcia usprawniające kompetencje społeczne i komunikacyjne. Mam doświadczenie
w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, trudnościami emocjonalnymi, a także dziećmi w spektrum autyzmu. Praca z grupą neuroatypową jest mi szczególnie bliska. Jestem także psychologiem w placówkach przedszkolnych, gdzie wspieram dzieci na indywidualnych spotkaniach oraz grupowych treningach umiejętności społecznych. Prowadzę także warsztaty oraz konsultacje dla rodziców. Pracuję również jako psycholog szkolny w jednej z krakowskich szkół podstawowych. Od zawsze stawiałam na zbieranie praktycznego doświadczenia - realizowałam praktyki w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Poradni Psychiatryczno-Psychologicznej i Krakowskim Ośrodku Terapii. Byłam także aktywnym wolontariuszem w inicjatywach wspierających dzieci oraz osoby starsze. Zbierałam także cenne umiejętności na licznych szkoleniach m.in. z języka migowego czy arteterapii. Aktywnie angażowałam się także na gruncie naukowym - biorąc czynny udział w konferencjach ogólnopolskich.
Praca z dziećmi i młodzieżą jest mi bardzo bliska,
a tym, co dla mnie najważniejsze to zbudowanie atmosfery opartej na zaufaniu w relacji z młodym pacjentem. Zależy mi także na otwartej i szczerej rozmowie z rodzicami dziecka czy nastolatka, która stanowi ogromne wsparcie dla budowania całego procesu terapeutycznego.
.jpeg)
Zuzanna Wach-Skrabel
-
Psycholog ( w trakcie 4 letniego szkolenia na psychoterapeutę poznawczo-behawioralnego)
-
Psychodietetyk
-
Coach
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem, psychodietetykiem i certyfikowanym coachem. Swoje kompetencje psychoterapeutyczne rozwijam w trakcie 4-letniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej akredytowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), oraz European Association for Behavioural and Cognitive Psychotherapies (EABCP).
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Śląskim, psychodietetykę na Uniwersytecie SWPS, Studium Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Integrii TSR (poziom zaawansowany), Akademię Profesjonalnego Coachingu na Akademii WSB, Noble Manhattan and IBD Business School. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Skoncentrowanych na Rozwiązaniach, oraz International Coaching Federation. Posiadam certyfikat Noble Manhattan Certified Coach & IIC&M International Institute of Coaching & Mentoring.
Przez 16 lat byłam związana z psychologią pracy zajmując kierownicze i dyrektorskie stanowiska w obszarze rekrutacji w międzynarodowych organizacjach. Od kilku lat pomaga pacjentom indywidualnym zarówno stacjonarnie jak i online współpracując z takimi firmami jak Mindgram, Wellbeing Polska, Pleso, Mental Benefits, Egomocja- Strefa Rozwoju Osobowości, Centrum Medyczne Globiana. Jako konsultant współpracuję także z fundacją Wise Future University, której misją jest wprowadzenie psychoedukacji do każdej szkoły w Polsce. Swoją pracę terapeutyczną poddaję regularnej superwizji.
Cały czas bardzo intensywnie się szkolę uczestnicząc w różnego typu kursach i szkoleniach z zakresu psychoterapii, psychodietetyki, diagnozy psychologicznej i coachingu, a także biorąc udział w konferencjach naukowych. Moje zainteresowania są związane z obszarem neuroróżnorodności, przeprowadzam diagnozę psychologiczną ADHD u osób dorosłych. Pomagam pacjentom doświadczającym nadmiernego stresu, wypalenia zawodowego, problemów w relacji z jedzeniem, w zaburzeniach nastroju, a także wszystkim tym którzy chcą dbać o swój dobrostan. Pracuje z osobami z diagnozą ADHD.

Karolina Głaziewicz
-
Psycholog
-
Pedagog
-
Terapeuta ręki
Jestem psycholożką pracującą z dziećmi, młodzieżą
i osobami dorosłymi. Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim,
a także przygotowanie pedagogiczne oraz kurs terapii ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szpitalu dziecięcym na oddziale neurologii,
w szkole, przedszkolu oraz jako wolontariuszka
w organizacjach pomocowych. Moja praca osadzona jest w nurcie systemowym i poznawczo-behawioralnym, a w kontakcie
z Pacjentem przykładam szczególną wagę do budowania relacji opartej na zaufaniu i współpracy. Moje zainteresowania naukowe skupiają się wokół tematyki wykluczenia mniejszościowego i jego konsekwencji, szczególnie ze względu na neuroatypowość i LGBTQIA+. Interesuję się także kwestią twórczości w psychologii.

Sylwia Kęska
-
Surdopedagog
-
Terapeuta pedagogiczny
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem surdopedagożką i terapeutką pedagogiczną, która na co dzień pracuje z dziećmi
i młodzieżą. Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki specjalnej o specjalizacji jaką jest surdopedagogika oraz terapia pedagogiczna
i rewalidacja indywidualna. Nadal staram się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. Ukończyłam kurs polskiego języka migowego na poziomie B2, szkolenie
z zakresu treningu umiejętności społecznych oraz kontroli złości. Aktualnie jestem w trakcie realizowania studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki i spektrum autyzmu. Pracuję w placówce oświatowej w charakterze nauczycielki wspomagającej oraz terapeutki pedagigcznej, natomiast w centrum terapii zajmuję się współprowadzeniem treningu umiejętności społecznych. Podczas pracy z dziećmi staram się tworzyć atmosferę zaufania i bezpieczeństwa, tak aby móc wspierać moich podopiecznych
w pokonywaniu różnych trudności i odpowiadać na ich indywidualne potrzeby.

Hanna Krawczyńska
-
Psycholog
-
Pedagog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem pracującym z Dziećmi, Młodzieżą i Rodzicami oraz trenerem umiejętności społecznych.
Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością psychologii klinicznej i zdrowia oraz rodziny
i edukacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zrealizowałam również Studium Pedagogiczne. Uczestniczyłam w kilku projektach naukowych prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński.
Byłam wolontariuszką Fundacji Dobrze, że jesteś oraz Fundacji Sieć Przyjaciół Zdrowia Psychicznego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w różnych placówkach edukacyjnych, w tym w niepublicznych szkołach
i przedszkolach dwujęzycznych oraz
w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym. Pracuję w niepublicznym przedszkolu, gdzie prowadzę indywidualne zajęcia i grupowe warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci oraz udzielam konsultacji psychologicznych dla rodziców
i wychowawców. Pracuję również jako psycholog szkolny w prywatnej szkole podstawowej, gdzie codziennie wspieram uczniów w radzeniu sobie
z różnymi trudnościami. Prowadzę tam indywidualne i grupowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Dążenie do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji jest dla mnie kluczowe. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i kursach
z zakresu pomocy psychologicznej dzieci
i młodzieży, aby móc zaoferować moim podopiecznym jak najlepsze wsparcie.

Anna Rak
-
Psycholog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem oraz trenerem umiejętności społecznych. Podczas studiów koncentrowałam się za zgłębianiu tematyki dotyczącej psychologii dzieci, młodzieży i rodzin oraz ukończyłam ścieżkę specjalizacyjną Zaburzenia zachowania i pomoc psychologiczna. Przedmioty realizowane były zgodnie z duchem nurtu systemowego
w psychoterapii. W swojej pracy magisterskiej analizowałam środowisko rodzinne kobiet zostających matkami w okresie adolescencji.
Praktyki odbyłam zarówno w przedszkolach, jak
i szpitalach oraz stowarzyszeniach. Uczestniczyłam
w zajęciach wyrównawczych dla dzieci
ze specjalnymi potrzebami. Przyglądałam się terapii dzieci z Zespołem Downa, mutyzmem wybiórczym, ADHD i FASem. W szpitalu psychiatrycznym
im. Józefa Babińskiego w Krakowie prowadziłam zajęcia psychoedukacyjne dla pacjentów, przeprowadzałam testy psychologiczne oraz odbywałam indywidualne konsultacje. Wspierałam także pacjentów przed i po operacji bariatrycznej
w Centrum Leczenia Otyłości Szpitala Uniwersyteckiego. W Stowarzyszeniu Widzących Więcej tworzyłam warsztaty i treści edukacyjne dla podopiecznych, a więc osób dorosłych pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych. Miałam także okazje zapoznać się ze specyfiką pracy
w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Myślenicach.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam przede wszystkim w żłobkach i przedszkolach jako pomoc nauczyciela, gdzie przeprowadzałam zajęcia edukacyjne, ruchowe oraz plastyczne.
Aktualnie pracuję z dziećmi ze spektrum Autyzmu
i ADHD oraz współtworzę zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych. Udzielam również wsparcia osobom dorosłym podczas indywidualnych konsultacji. Najważniejsza jest dla mnie więź terapeutyczna z pacjentami, empatia i akceptacja.
Z łatwością nawiązuję kontakt z osobami w swoim otoczeniu, cechuje mnie cierpliwość
i wyrozumiałość.
Szczególnie interesuję się tematyką macierzyństwa, terapii dzieci, rodzin i par. W przyszłości planuję rozwijać się w tych dziedzinach oraz rozpocząć szkołę psychoterapii w nurcie systemowym. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i dbam
o etykę zawodową.