Zespół Specjalistów
Monika Zielińska
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Pedagog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem, pedagogiem oraz trenerem umiejętności społecznych, a także certyfikowanym psychoterapeutą (Certyfikat Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej nr 1511), specjalizującym się w psychoterapii
osób dorosłych i młodzieży.
Doświadczenie kliniczne zdobywałam w trakcie staży zawodowych realizowanych na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, jak również
w trakcie pracy na stanowisku psychologa
i psychoterapeuty w Poradni Zdrowia Psychicznego w Myślenicach oraz w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej AdRem w Krakowie, gdzie zajmowałam się przeprowadzaniem indywidualnych konsultacji psychologicznych i psychoterapią osób dorosłych. Dodatkowo, uczestniczyłam w licznych programach stażowych, współpracując z różnymi placówkami, świadczącymi usługi z zakresu ochrony zdrowia psychicznego, w tym między innymi
z Domem Pomocy Społecznej w Staniątkach, Małopolską Fundacją Pomocy Ludziom Dotkniętym Chorobą Alzheimera w Krakowie, Uniwersytetem Trzeciego Wieku Centrum Pedagogiki i Psychologii Politechniki Krakowskiej, Krakowskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Oddziałem Klinicznym Kliniki Psychiatrii Dorosłych w Krakowie. Regularnie podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc
w konferencjach naukowych oraz szkoleniach
z zakresu psychologii i psychoterapii. W swojej pracy, poddawanej regularnej superwizji, wykorzystuję elementy terapii poznawczo-behawioralnej III fali, szczególnie terapii akceptacji
i zaangażowania oraz terapii schematów, zawsze dostosowując formę terapii do indywidualnych potrzeb Pacjenta. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Oprócz prowadzenia terapii indywidualnych osób dorosłych i młodzieży, jestem również diagnostą. Posiadam kwalifikacje z zakresu diagnozy i terapii przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów (diagnozowanie dysleksji rozwojowej i dyskalkulii), diagnozy sprawności intelektualnej
z wykorzystaniem Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 oraz diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących z wykorzystaniem baterii Conners 3. Jestem również członkiem wielospecjalistycznego Zespołu Diagnostycznego, ukierunkowanego na diagnozę zaburzeń ze spektrum autyzmu u dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Jako trener umiejętności społecznych prowadzę grupowe warsztaty terapeutyczne dla dzieci i młodzieży szkolnej, ukierunkowane na wspieranie kompetencji społeczno – emocjonalnych oraz treningi kompetencji komunikacyjnych dla osób dorosłych w spektrum autyzmu.
W pracy terapeutycznej niezwykle ważny jest dla mnie kontekst relacji, która w trakcie procesu terapeutycznego dynamicznie rozwija się między terapeutą i Pacjentem. Koncentruję się na tworzeniu bezpiecznej przestrzeni, która wzmacnia gotowość do nazywania i przeżywania swoich trudności, obaw
i emocji oraz przyjmowania ich takimi, jakie są.
Czas wolny spędzam aktywnie – podróżuję, czytam książki, praktykuję jogę.
Anna Golonka
-
Psycholog
-
Seksuolog kliniczny
-
Psychoterapeuta w trakcie szkolenia
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem oraz seksuologiem klinicznym pracującym z dziećmi i młodzieżą, a także trenerem umiejętności społecznych. Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością kliniczną, studia z zakresu seksuologii klinicznej, a także Studium terapii dzieci i młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Zrealizowałam 2,5 letnie studia podyplomowe z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk na Oddziale Psychiatrii Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im św. Ludwika w Krakowie, w krakowskich placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz przedszkolu specjalnym. Pracowałam również
w przedszkolach, gdzie prowadziłam zajęcia rewalidacyjne oraz terapeutyczne dla dzieci oraz konsultacje psychologiczno-seksuologiczne dla rodziców oraz wychowawców. Przez ostatnie lata prowadziłam treningi umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz warsztaty dla rodziców. Pracowałam jako psycholog dziecięcy oraz seksuolog w następujących placówkach: Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej Adrem (Kraków), Niebieskie Strefy Zdrowia (Kraków) oraz Centrum Psychoterapii i Seksuologii Empatia (Kraków).
Oprócz prowadzenia terapii indywidualnych
i grupowych dzieci i młodzieży jestem również diagnostą, posiadającym uprawnienia do wykonywania testu Stanford-Binet 5 oraz protokołu obserwacyjnego ADOS 2, który jest uznawany za złoty standard w diagnozowaniu zaburzeń ze spektrum autyzmu. Swoją pracę poddaję regularnej Superwizji. Regularnie podnoszę swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach
i konferencjach z zakresu pomocy i diagnozy.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą, zarówno w kontekście diagnozy, ale przede wszystkim prowadzeniu procesu terapeutycznego ukierunkowanego na pracę dziećmi i młodzieżą neuroatypową (spektrum autyzmu, ADHD),
z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju, wzmacnianiem kompetencji społecznych, emocjonalnych oraz komunikacyjnych. W swojej pracy bazuję na założeniach teoretycznych oraz praktycznych nurtu poznawczo-behawioralnego, którego niezwykłą efektywność dostrzegam
w zmieniającym się sposobie funkcjonowania moich pacjentów. Zarówno dziecko, jak
i nastolatek jest nieodzowną częścią systemu rodzinnego, w którym funkcjonuje – dlatego współpraca z rodzicami jest dla mnie niezwykle ważna. Najistotniejszym dla mnie elementem terapii psychologicznej dzieci i młodzieży jest przede wszystkim praca na relacji, a także praca na zasobach dziecka/nastolatka, których uświadomienie jest niezwykle pomocne w pracy nad obserwowanymi trudnościami. W swojej pracy kieruję się empatią, pełnym zrozumieniem
i akceptacją w stosunku do młodego człowieka – moim celem jest zapewnienie mu bezpiecznej przestrzeni, gdzie z zaufaniem będzie mógł skonfrontować się w trudnymi dla siebie wątkami. Moim celem jest wyposażenie dziecka/nastolatka w skuteczne narzędzia, dzięki którym będzie mógł w bardziej adaptacyjny i korzystny dla siebie sposób radzić sobie z trudnymi emocjami
i sytuacjami, będzie potrafił przeformułowywać dezadaptacyjne przekonania na temat siebie, świata i ludzi.
Sara Bulanda
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Seksuolog kliniczny
Jestem psychologiem i seksuologiem klinicznym
w trakcie kursu psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Ukończyłam Uniwersytet Pedagogiczny
w Krakowie na specjalizacji psychologia kliniczna uzyskując tytuł magistra oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku seksuologia kliniczna. Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Krakowie oraz
w Centrum Psychoterapii NZOZ w Myślenicach, Centrum Terapii i Rozwoju MyTherapy
w Krakowie. Swoją edukację kontynuuję na bieżąco poszerzając kompetencje oraz
zakres własnej wiedzy i umiejętności. Aktywnie uczestniczę w kursach doszkalających, swoją pracę poddaję superwizji. Oferuję pomoc zarówno parom jak i osobom indywidualnym.
W swojej pracy staram się łączyć empatię
i swobodę ze zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Zależy mi na poprawie jakości życia pacjentów borykających się z codziennymi trudnościami
w tym z lękiem, niskim poczuciem własnej wartości, stresem i problemami z motywacją, jak również problemami w sferze seksualnej.
Jadwiga Głowacka
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem, trenerem umiejętności społecznych dzieci i młodzieży. Obecnie uczestniczę w całościowym szkoleniu
psychoterapeutycznym w nurcie poznawczo- behawioralnym w AMIE, ośrodku rekomendowanym przez PTTPB. Należę również do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.
Regularnie podnoszę swoje kompetencje poprzez uczestnictwo w szkoleniach, kursach
i konferencjach z zakresu psychoterapii dzieci
i młodzieży. Doświadczenie diagnostyczne zdobywałam w Poradniach Psychologiczno- Pedagogicznych, Fundacjach, Ośrodku Wychowawczym. Prowadziłam treningi umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży
w prywatnych gabinetach, szkołach i na obozach terapeutycznych. Odbyłam szkolenie z metody Kids Skills „Dam radę” oraz z programu „Jestem z Ciebie dumny”, które wykorzystuję do motywowania pacjentów i znajdowania ich mocnych stron. Mam również doświadczenie
w pracy interwencyjnej w placówkach oświatowych i telefonie zaufania.
Obecnie pracuję w szkole średniej, w której prowadzę indywidualne oraz grupowe zajęcia
o charakterze terapeutycznym, konsultacje
rodzicielskie i odpowiadam za pomoc psychologiczno-pedagogiczną dla uczniów
o szczególnych potrzebach edukacyjnych.
W Centrum Terapii Przestrzenie oferuję wsparcie w postacie terapii indywidualnej dzieci
i młodzieży w nurcie poznawczo – behawioralnym.
Piotr Curyło
-
Psycholog
-
Psychoterapeuta
-
Psychodietetyk
-
Pedagog
Jestem psychologiem, psychodietetykiem, pedagogiem, psychoterapeutą w trakcie uzyskania certyfikatu psychoterapeuty poznawczo-behawioralnego rekomendowanego przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej
i Behawioralnej, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB).
Doświadczenie zawodowe zdobywał w czasie staży i pracy w takich instytucjach jak: Warsztat Terapii Zajęciowej Stowarzyszenia Gaudium et Spes, szkole podstawowej, przedszkolach, liceum ogólnokształcącym, Stowarzyszeniu SIEMACHA, Centrum Aktywności Seniora oraz w Dziale ds. Pieczy Zastępczej przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Regularnie podnosi swoje kwalifikacje i umiejętności poprzez uczestnictwo w warsztatach, szkoleniach oraz konferencjach. Praktykę terapeutyczną poddaje superwizji.
W pracy koncentruje się na relacji, która tworzy się między Pacjentem i terapeutą, skupiając się na tworzeniu bezpiecznej przestrzeni, dającej odwagę do stworzenia relacji do nazywania swoich emocji, opisywania trudności i obaw, takimi jakimi są.
Prywatnie interesuje się kinematografią Złotej Ery Hollywood, biega i jest pasjonatem kuchni świata.
Ilona Kaziród
-
Oligofrenopedagog
-
Terapeuta Stowarzyszenia na Rzecz Osób ze Spektrum Autyzmu
Jestem oligofrenopedagogiem, terapeutą osób ze spektrum autyzmu Stowarzyszenia na Rzecz Osób ze Spektrum Autyzmu w trakcie certyfikacji.
Ukończyłam studia z zakresu Pracy Socjalnej, Oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe Edukacja i Terapia Osób z Zaburzeniami
ze Spektrum Autyzmu.
Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy
z dziećmi oraz dorosłymi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi oraz niepełnosprawnościami, głównie ze spektrum autyzmu. Obecnie współpracuję z przedszkolem i szkołą specjalną prowadząc zajęcia terapeutyczne dla dzieci
z ASD oraz dla dzieci z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Prowadzę zajęcia edukacyjno-terapeutyczne grupowe oraz indywidualne
z wykorzystaniem elementów terapii behawioralnej, treningu uwagi oraz treningu umiejętności społecznych. W swojej pracy na stanowisku oligofrenopedagoga skupiam się
na indywidualizacji pracy z dzieckiem, rozwoju nowych umiejętności oraz rozwoju i poszerzaniu strefy komunikacyjnej. W ramach rozwoju zawodowego dbam o ciągłe poszerzanie swojej wiedzy. Do tej pory ukończyłam wiele kursów
i szkoleń poszerzających wiedzę m. in. Terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3 modułowy kurs bazowy, Szkolenie TUS, Szkolenie Systemu Gestów MAKATON stp. I, Picture exchange communication system PECS I, Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum Autyzmu.
Szczególne zainteresowania zawodowe łączę
z prowadzeniem terapii behawioralnej wśród najmłodszych dzieci w spektrum autyzmu, skutecznymi technikami uczenia, wdrażaniem alternatywnych i wspomagających technik komunikowania się.
Monika Knichalla-Basaj
-
Psycholog
Jestem psychologiem pracującym z dziećmi
i młodzieżą oraz trenerem umiejętności społecznych.
Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością kliniczno-sądową a dodatkowo zdobyłam licencjat
z germanistyki. Już szkoła średnia ukierunkowała mnie na to co robię obecnie, ponieważ ukończyłam liceum o profilu pedagoga socjalnego (sozialpädagogik) w Niemczech. Tam byłam również wolontariuszem, gdzie wspierałam rozwój języka polskiego u dzieci rodzin polskojęzycznych.
Ze względu na osobiste doświadczenia temat dwujęzyczności oraz rozwoju psychicznego młodego człowieka jest mi bardzo bliski. Swoje kompetencje zawodowe zdobywałam przede wszystkim pracując w placówkach oświatowych z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym i gimnazjalnym. Przez dzieci nazywana jestem „Panią od emocji”. Prowadzę zajęcia terapeutyczne, profilaktyczne, jak
i wspierające dla dzieci i młodzieży, warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, indywidualne konsultacje z rodzicami. Chętnie podejmuję działania dotyczące zdrowia psychicznego, czy wprowadzenia
i zaadaptowania się dzieci w nowej, szkolnej rzeczywistości. Regularnie podnoszę swoje kompetencje uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i kursach z zakresu pomocy psychologicznej.
W swojej pracy skupiam się przede wszystkim na zbudowaniu pozytywnej relacji z młodym człowiekiem opartej na zaufaniu, akceptacji
i zrozumieniu. Bardzo ważne jest dla mnie stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której zarówno dziecko, jak i nastolatek poczuje się komfortowo i będzie mogło się zmierzyć ze swoimi trudnościami. Pracuję z dziećmi i młodzieżą neuroatypową (spektrum autyzmu, ADHD),
z zaburzeniami lękowymi, nastroju, przejawiających trudności w sferze emocjonalno-społecznej oraz komunikacyjnej.
Bardzo ważna jest dla mnie współpraca z rodzicami.
Paulina Lesiewicz
-
Psycholog
-
Trener Umiejętności Społecznych
-
Terapeuta zajęciowy
Studia psychologiczne na specjalności klinicznej ukończyłam na Uniwersytecie Ignatianum
w Krakowie. Równolegle zrealizowałam dwuletnią szkołę medyczną na kierunku: terapeuta zajęciowy,
a także szkolenia uprawniające do prowadzenia treningów umiejętności społecznych oraz terapii ręki. Ukończyłam także przygotowanie pedagogiczne. Obecnie realizuję czteroletnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej w jednej z akredytowanych krakowskich szkół. Od dwóch lat pracuję indywidualnie z dziećmi z niepełnosprawnościami. Prowadzę zajęcia usprawniające kompetencje społeczne i komunikacyjne. Mam doświadczenie
w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, trudnościami emocjonalnymi, a także dziećmi w spektrum autyzmu. Praca z grupą neuroatypową jest mi szczególnie bliska. Jestem także psychologiem w placówkach przedszkolnych, gdzie wspieram dzieci na indywidualnych spotkaniach oraz grupowych treningach umiejętności społecznych. Prowadzę także warsztaty oraz konsultacje dla rodziców. Pracuję również jako psycholog szkolny w jednej z krakowskich szkół podstawowych. Od zawsze stawiałam na zbieranie praktycznego doświadczenia - realizowałam praktyki w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Poradni Psychiatryczno-Psychologicznej i Krakowskim Ośrodku Terapii. Byłam także aktywnym wolontariuszem w inicjatywach wspierających dzieci oraz osoby starsze. Zbierałam także cenne umiejętności na licznych szkoleniach m.in. z języka migowego czy arteterapii. Aktywnie angażowałam się także na gruncie naukowym - biorąc czynny udział w konferencjach ogólnopolskich.
Praca z dziećmi i młodzieżą jest mi bardzo bliska,
a tym, co dla mnie najważniejsze to zbudowanie atmosfery opartej na zaufaniu w relacji z młodym pacjentem. Zależy mi także na otwartej i szczerej rozmowie z rodzicami dziecka czy nastolatka, która stanowi ogromne wsparcie dla budowania całego procesu terapeutycznego.
Karolina Głaziewicz
-
Psycholog
-
Pedagog
-
Terapeuta ręki
Jestem psycholożką pracującą z dziećmi, młodzieżą
i osobami dorosłymi. Ukończyłam studia psychologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim,
a także przygotowanie pedagogiczne oraz kurs terapii ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szpitalu dziecięcym na oddziale neurologii,
w szkole, przedszkolu oraz jako wolontariuszka
w organizacjach pomocowych. Moja praca osadzona jest w nurcie systemowym i poznawczo-behawioralnym, a w kontakcie
z Pacjentem przykładam szczególną wagę do budowania relacji opartej na zaufaniu i współpracy. Moje zainteresowania naukowe skupiają się wokół tematyki wykluczenia mniejszościowego i jego konsekwencji, szczególnie ze względu na neuroatypowość i LGBTQIA+. Interesuję się także kwestią twórczości w psychologii.
Sylwia Kęska
-
Surdopedagog
-
Terapeuta pedagogiczny
Jestem surdopedagożką i terapeutką pedagogiczną, która na co dzień pracuje z dziećmi
i młodzieżą. Ukończyłam studia z zakresu pedagogiki specjalnej o specjalizacji jaką jest surdopedagogika oraz terapia pedagogiczna
i rewalidacja indywidualna. Nadal staram się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. Ukończyłam kurs polskiego języka migowego na poziomie B2, szkolenie
z zakresu treningu umiejętności społecznych oraz kontroli złości. Aktualnie jestem w trakcie realizowania studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki i spektrum autyzmu. Pracuję w placówce oświatowej w charakterze nauczycielki wspomagającej oraz terapeutki pedagigcznej, natomiast w centrum terapii zajmuję się współprowadzeniem treningu umiejętności społecznych. Podczas pracy z dziećmi staram się tworzyć atmosferę zaufania i bezpieczeństwa, tak aby móc wspierać moich podopiecznych
w pokonywaniu różnych trudności i odpowiadać na ich indywidualne potrzeby.
Hanna Krawczyńska
-
Psycholog
-
Pedagog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem pracującym z Dziećmi, Młodzieżą i Rodzicami oraz trenerem umiejętności społecznych.
Ukończyłam studia psychologiczne ze specjalnością psychologii klinicznej i zdrowia oraz rodziny
i edukacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zrealizowałam również Studium Pedagogiczne. Uczestniczyłam w kilku projektach naukowych prowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński.
Byłam wolontariuszką Fundacji Dobrze, że jesteś oraz Fundacji Sieć Przyjaciół Zdrowia Psychicznego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk w różnych placówkach edukacyjnych, w tym w niepublicznych szkołach
i przedszkolach dwujęzycznych oraz
w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym. Pracuję w niepublicznym przedszkolu, gdzie prowadzę indywidualne zajęcia i grupowe warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci oraz udzielam konsultacji psychologicznych dla rodziców
i wychowawców. Pracuję również jako psycholog szkolny w prywatnej szkole podstawowej, gdzie codziennie wspieram uczniów w radzeniu sobie
z różnymi trudnościami. Prowadzę tam indywidualne i grupowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów
ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz zajęcia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Dążenie do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji jest dla mnie kluczowe. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i kursach
z zakresu pomocy psychologicznej dzieci
i młodzieży, aby móc zaoferować moim podopiecznym jak najlepsze wsparcie.
Anna Rak
-
Psycholog
-
Trener Umiejętności Społecznych
Jestem psychologiem oraz trenerem umiejętności społecznych. Podczas studiów koncentrowałam się za zgłębianiu tematyki dotyczącej psychologii dzieci, młodzieży i rodzin oraz ukończyłam ścieżkę specjalizacyjną Zaburzenia zachowania i pomoc psychologiczna. Przedmioty realizowane były zgodnie z duchem nurtu systemowego
w psychoterapii. W swojej pracy magisterskiej analizowałam środowisko rodzinne kobiet zostających matkami w okresie adolescencji.
Praktyki odbyłam zarówno w przedszkolach, jak
i szpitalach oraz stowarzyszeniach. Uczestniczyłam
w zajęciach wyrównawczych dla dzieci
ze specjalnymi potrzebami. Przyglądałam się terapii dzieci z Zespołem Downa, mutyzmem wybiórczym, ADHD i FASem. W szpitalu psychiatrycznym
im. Józefa Babińskiego w Krakowie prowadziłam zajęcia psychoedukacyjne dla pacjentów, przeprowadzałam testy psychologiczne oraz odbywałam indywidualne konsultacje. Wspierałam także pacjentów przed i po operacji bariatrycznej
w Centrum Leczenia Otyłości Szpitala Uniwersyteckiego. W Stowarzyszeniu Widzących Więcej tworzyłam warsztaty i treści edukacyjne dla podopiecznych, a więc osób dorosłych pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych. Miałam także okazje zapoznać się ze specyfiką pracy
w Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Myślenicach.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam przede wszystkim w żłobkach i przedszkolach jako pomoc nauczyciela, gdzie przeprowadzałam zajęcia edukacyjne, ruchowe oraz plastyczne.
Aktualnie pracuję z dziećmi ze spektrum Autyzmu
i ADHD oraz współtworzę zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych. Udzielam również wsparcia osobom dorosłym podczas indywidualnych konsultacji. Najważniejsza jest dla mnie więź terapeutyczna z pacjentami, empatia i akceptacja.
Z łatwością nawiązuję kontakt z osobami w swoim otoczeniu, cechuje mnie cierpliwość
i wyrozumiałość.
Szczególnie interesuję się tematyką macierzyństwa, terapii dzieci, rodzin i par. W przyszłości planuję rozwijać się w tych dziedzinach oraz rozpocząć szkołę psychoterapii w nurcie systemowym. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę i dbam
o etykę zawodową.